Efteruddannelsesudvalget

Efteruddannelsesudvalget består af 6 medlemmer. Aktuelt er udvalget sammensat således:

Ninna Reitzel Jensen, KPMG (formand)
Iben Jespersen, Sampension

Kenneth Bruhn, PenSam

Anders Håkonsson, SEB Pension

Jenny Maria Thers Rée, Forsikring og Pension

Jesper Sonne, Codan

Efteruddannelsesudvalget er drevet af frivillige kræfter og er åbent for alle, der ønsker at bidrage til, at foreningens medlemmer tilbydes et relevant og tidssvarende udvalg af kurser. Hvis du har lyst til at blive medlem, så kontakt et af udvalgets eksisterende medlemmer. Vi modtager også meget gerne konkrete forslag og ønsker om kurser.

Generel information om kurser

• Kurserne er åbne for alle medlemmer af Den Danske Aktuarforening.
  • Tilmelding sker elektronisk via internettet. Tilmeldingsfrist er angivet under det enkelte kursus. Indtil tilmeldingsfristen er det muligt at melde fra et kursus og få betalingen retur. Herefter kan vi ikke garantere en refundering af betalingen.
  • På kursets hjemmeside er prisen opgivet excl. moms. Beløbet er det beløb, som faktureres, og kursisterne betaler således ikke moms af kursusbetalingen.
  • Ved tilmelding til et eventuelt fyldt kursus bliver du skrevet på en venteliste. Ventelisten tjener to formål: Dels vil du blive kontaktet ved ledige pladser eller ved gentagelse af kurset. Dels bruger efteruddannelsesudvalget ventelisten til at vurdere interessen for en gentagelse af kurset. Det er derfor vigtigt at du tilmelder dig kurset selvom du ved at det er fyldt.

kpmg-logo KeylaneSponsor Aktuaribolaget-logo Capital Information

Vilkår for anvendelse    ·    Om beskyttelse af private oplysninger