Bliv medlem

Den Danske ASTIN Forening er en underafdeling af Den Danske Aktuarforening. For at blive medlem af Den Danske ASTIN Forening skal du være medlem af Den Danske Aktuarforening (se her for information om hvordan du kan blive optaget i Aktuarforeningen).

Hvordan registrerer jeg min optagelse i Den Danske ASTIN Forening?

Som medlem af Aktuarforeningen kan du blive optaget i Den Danske ASTIN Forening ved at sætte hak ud for "Dansk ASTIN" i menupunktet "Rediger profil" i menuen "Min profil". Derefter vil medlemsskabet være aktiveret og du kan deltage i foreningens aktiviteter. Kontingentet for medlemskab i Dansk ASTIN i 2015 er 150 kr. pr. år, der opkræves sammen med det almindelige kontingent til Den Danske Aktuarforening.

Hvordan registrerer jeg min optagelse i den internationale ASTIN forening?

Som medlem af Aktuarforeningen kan du også blive optaget i den internationale ASTIN forening. Du kan blive optaget i ASTIN ved at sætte hak ud for "ASTIN" i menupunktet "Rediger profil" i menuen "Min profil". Kontingentet for medlemsskab i ASTIN i 2015 er 300 kroner per år.

kpmg-logo KeylaneSponsor Aktuaribolaget-logo Capital Information

Vilkår for anvendelse    ·    Om beskyttelse af private oplysninger